Monday, July 05, 2004

Links updated!

here is my friends website and weblog. you can jump to these website from "links" which is under " about me".

私のお友達のサイト&ブログをリンクにアップしました。お時間見つけて是非遊びにいってみて下さい♪


"Miracle Medicine" : ex-Jellyfish member, Jason Falkner's Japanese fan site made by seiko ( we called her "mama"). Beautiful web design and lots of info about Jason.

"Miracle Medicine" : mamaこと、seikoさん運営、ジェイソン・フォークナーのファンサイト。情報量のすごさには頭下がります。サイトデザインもキレイにまとまっていてとても参考になります♪


"Sloan Action Pact Patrol" : Sloan's Japanese fan site made by kobana. also cool and smart designed web site.

"Sloan Action Pact Patrol" : kobanaさん運営、Sloanのファンサイト。こちらもデザインがステキです。sloanに対する愛情がひしひしと伝わってきます。


"the ballad of michael valentine" : This is the FIRST (I think) The killers' Japanese fan site made by comaki who loves guiter pop music. The web design is so cute, just like comaki :-)

"the ballad of michael valentine" : おそらくここが日本初のThe killersファンサイトだと思います。ギターポップを愛する管理人comakiさんのキュートなところがそのまま出ているキュートなサイト。


"alexbrookesmusic" : the great talented person "alex" who is my soul mate makes f**in' cool music. do not think anything, just listen to them!!

"alexbrookesmusic" : 我が心の友alexが、めちゃくちゃクールでファンキーな自作の曲を紹介しているブログ。とにかく何も考えずに聞いてみて!


"History" : this is my friend, sasa's weblog. i like his writing style and sence of humor. sorry, this site is written in japanese.

"History" : 東京のお友達、ささくんのブログ。ユーモアのセンスは言うまでもありませんが、彼の文はなんか引き込まれるんですよね。好きですねえ、こう言う文章。


"History of The Verve" : the verve's japanese fan site made by sasa. you can see how he loves the verve especially, richard ashcroft. this website is made by flash.

これまたささくん運営ヴァーヴのファンサイトであります。オールflashで作成されており、大変美しい仕上がりです。前身サイト"HISTORY"のおかげで今の私があると言っても過言じゃないほど、音楽に関してはいろんな影響を与えて頂きました。


4 comments:

Anonymous said...

hello MAK
mamaです。やっと書き込み方が分かった(苦笑) 丁寧にサイトを紹介してもらってありがとですー。

生まれながら大阪に住んでいながら、祇園祭は一回しか行ったことないんだけど・・しかも友達が迷子になるというオマケ付きだったんだけど(友達は私が迷子になったって言うねんけど・・)しっとり京都の情緒を味わって来てください。まあ人多すぎでそれどころちゃうけどね(苦笑)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
MAK said...

hi mama :-) thanks for your message!
もうちょっとマシなコメントを添えられればよかったのですが...なんせ文才がないもんで(苦笑)
京都の風情を存分に満喫できるように、ゆかたでキメて行こうと思ってるんですけど...なんかすごいことになりそうで不安になってきた(-_-;; 私も迷子にならないように頭に旗でもつけていこうかしら(ぷ。)

MAK said...

hello, comaki :-)
thanks for your message!
リンクの件は気にせんでよいですよ☆BBSに書き込みする時にはちゃんとココのリンク貼って書いてるので(笑)お気づかいどうもです。サマソニのチケはもう買った?私はまだ悩み中なり。